Ochrona danych osobowych
Platforma „ancapist.eu” jest własnością Renov Invest Ltd, UIC 207467695 (zwanej dalej Dostawcą), zarejestrowanej zgodnie z prawem Republiki Bułgarii.
Dostawca działa zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych i rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 1 października 2015 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych
Szanujemy Twoją prywatność i jesteśmy zobowiązani do ochrony danych osobowych, które nam przekazujesz. W związku z tym chcielibyśmy podzielić się z Tobą zasadami, które tworzą naszą politykę.
Na stronie dragonbook.eu gromadzone są pewne informacje. Niniejszy dokument („Polityka prywatności”) opisuje nasze zasady i procedury regulujące gromadzenie i przetwarzanie tych informacji, które identyfikują indywidualnego użytkownika i mogą być wykorzystane do skontaktowania się z nim („Dane osobowe”, „Dane osobowe”).
Nasze dane kontaktowe to:
Renov Invest Ltd.
UIC: 207467695
Siedziba i zarejestrowany adres. Siedziba i zarejestrowane biuro: 2700 Blagoevgrad Str. ,,Sveta Gora” nr 4
Adres do korespondencji. Nr: 4, 2700, Blagoevgrad Str. ,,Sveta Gora” nr 4
Ivaylo Stoimenov
E-mail: renovinvesteood@gmail.com
Strona internetowa: ancapist.eu
Następujący organ administracyjny sprawuje kontrolę nad naszymi działaniami związanymi z danymi osobowymi:
Komisja Ochrony Danych Osobowych (CPDP)
Adres. 1414 Bułgaria, „Acad. Ivan Evstratiev Geshov 15
Tel: + 359 2 915 35 18
Faks: + 359 2 915 35 25
E-mail: kzld@government.bg, kzld@cpdp.bg
Strona internetowa: www.cpdp.bg
Gromadzenie danych osobowych
Gromadzimy dane osobowe, aby odpowiadać na żądania związane z misją platformy.
Gromadzimy następujące dane osobowe od Użytkowników korzystających z Usługi:
- Bezpośrednio za pośrednictwem Serwisu: imię, nazwisko, adres e-mail, adres i numer telefonu – w przypadku osób, które dokonują zakupu za pośrednictwem Serwisu oraz w przypadku osób, które nie dokonują zakupu, ale wprowadzają swoje dane w Serwisie.
- Za pośrednictwem Google Analytics i Facebook Pixel – dane dotyczące ruchu i zachowania Użytkowników.
Potrzebujemy tych informacji, aby móc dokonać sprzedaży i dostarczyć zamówiony przedmiot, tj. dane osobowe są niezbędne do zawarcia i wykonania umowy sprzedaży.
Wszystkie wymienione informacje będą przechowywane i mogą być wykorzystywane do celów marketingowych/reklamowych.
Możemy również poprosić o dodatkowe informacje, ale tylko za wyraźną zgodą użytkownika lub jeśli informacje te są niezbędne do wykonania zamówionej usługi. Użytkownik jest wyłącznym właścicielem swoich danych osobowych.
Korzystając z naszej Usługi, użytkownik wyraźnie wyraża zgodę na gromadzenie i przetwarzanie przez nas jego danych osobowych przy jednoczesnym zapewnieniu ich dokładności i wiarygodności. Użytkownik oświadcza również, że został poinformowany o rodzaju gromadzonych i przetwarzanych przez nas danych osobowych, celach, w jakich będą one wykorzystywane, a także o przysługującym mu prawie dostępu do zgromadzonych danych osobowych, ich poprawiania lub usuwania.
CELE PRZETWARZANIA DANYCH
Składając zamówienie na ancapist.eu, zawieramy z Tobą umowę sprzedaży. Głównym celem, dla którego gromadzimy i wykorzystujemy powyższe dane osobowe, jest umożliwienie wykonania tej umowy – w tym wysyłki towarów do użytkownika.
Podany nam adres e-mail i numer telefonu mogą być wykorzystywane do celów marketingu bezpośredniego, w tym między innymi do wykonywania połączeń telefonicznych z ofertami zakupu dodatkowych towarów lub usług, wysyłania biuletynu e-mail, w których to przypadkach podstawą prawną przetwarzania byłby uzasadniony interes zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. f) RODO. 1 (f) RODO.
Dane osobowe użytkownika mogą być również przetwarzane, jeśli organ publiczny wymaga współpracy w związku z różnymi postępowaniami urzędowymi, w tym postępowaniami przedprocesowymi, sądowymi i administracyjnymi dotyczącymi roszczeń i sporów konsumenckich, oszustw itp.
OKRES PRZECHOWYWANIA DANYCH OSOBOWYCH
Dane osobowe, o których mowa powyżej, będą przechowywane przez czas nieokreślony. Użytkownik może zawsze zażądać zaprzestania przetwarzania jego danych osobowych, kontaktując się z nami pod adresem support@ancapist.pl.
ZAUTOMATYZOWANE PRZETWARZANIE DANYCH ZA POMOCĄ PLIKÓW COOKIE
Możemy gromadzić dane osobowe użytkownika za pomocą plików cookie.
Wykorzystanie danych osobowych użytkownika
Wykorzystujemy dane osobowe użytkownika w celu umożliwienia mu dostępu do Witryny, wysyłania mu naszego regularnego biuletynu oraz oferowania mu dodatkowych usług i wydarzeń, w tym za pośrednictwem połączenia telefonicznego, aby zapewnić mu kompleksową obsługę i świadczyć usługi, których oczekuje.
Użytkownik ma prawo do:
- Otrzymania pliku zawierającego wszelkie dane osobowe, które posiadamy na Twój temat.
- Rezygnacji z wykorzystywania przez nas danych osobowych użytkownika.
- Żądania poprawienia swoich danych osobowych.
Aby skorzystać z praw opisanych powyżej, można skontaktować się z nami pod adresem support@ancapist.pl.
Możemy wykorzystywać dane użytkownika do tworzenia anonimowych statystyk zbiorczych i przeprowadzania na ich podstawie analiz statystycznych.
Przechowywanie danych przez strony trzecie
Korzystamy z usług stron trzecich w celu utrzymania witryny w trybie online, poprawy wydajności witryny i lepszego zarządzania świadczoną Usługą. Możliwe jest, że jedna z tych usług może przechowywać dane na serwerze znajdującym się poza Republiką Bułgarii.
Google Analytics
Używamy Google Analytics do zbierania informacji statystycznych o Użytkownikach Witryny, takich jak strona internetowa, z której użytkownik przeszedł do naszej Witryny, kraj, w którym się znajduje, język, zachowanie online, używana przeglądarka, sieć itp. Informacje te nie obejmują danych osobowych i nie można na ich podstawie zidentyfikować użytkownika. Gromadzimy wspomniane dane, aby analizować, jakiego rodzaju Użytkownicy korzystają z Witryny i w jaki sposób z niej korzystają, co pomaga nam spersonalizować Usługę.
Użytkownik może zrezygnować z korzystania przez Google Analytics z jego danych, korzystając z dodatku do przeglądarki blokującego Google Analytics JavaScript (ga.js, analytics.js, dc.js). Aby zrezygnować, należy pobrać i zainstalować dodatek do przeglądarki internetowej.
Wyrażając zgodę na korzystanie z Usługi, użytkownik wyraźnie zgadza się na korzystanie przez nas z Google Analytics w Witrynie, w tym z reklam displayowych, i oświadcza, że otrzymał możliwość rezygnacji z Google Analytics.
Tutaj można znaleźć pełne informacje o firmie i jej polityce prywatności.
Piksel Facebooka
Używamy piksela Facebooka do zbierania informacji statystycznych o wizytach na stronie internetowej, które są nam potrzebne do poprawy realizacji misji Dostawcy poprzez dostarczanie usług online i informacji w odpowiednim czasie osobom nimi zainteresowanym.
Tutaj możesz zobaczyć pełne informacje o firmie i jej polityce prywatności.
Dostawca usług poczty elektronicznej
Nasz biuletyn e-mailowy, w tym imiona i nazwiska oraz adresy e-mail wszystkich subskrybentów, znajduje się na serwerach naszego dostawcy usług e-mail i jest wysyłany za jego pośrednictwem. Musimy gromadzić te dane od użytkowników, którzy wyraźnie je podają, w celu wysyłania newslettera, który zawiera przydatne informacje, a czasami informuje o produktach lub usługach, które subskrybenci mogą nabyć. Każdy subskrybent biuletynu otrzymuje linki zawarte w każdym liście z biuletynem, które umożliwiają mu sprawdzenie, jakie dane na jego temat przechowujemy w systemie.
Usługi tworzenia kopii zapasowych
Korzystamy z usług tworzenia kopii zapasowych, które okresowo przechowują pełną kopię zawartości witryny, w tym danych osobowych, które nam przekazałeś, na serwerach zewnętrznych. Jest to konieczne, abyśmy mogli przywrócić działającą wersję strony internetowej w przypadku awarii. Zewnętrzne usługi przechowywania danych to:
- Dropbox – pełne informacje o firmie i jej polityce prywatności.
- Dysk Google – pełne informacje o firmie i jej polityce prywatności.
Usługi udostępniania w mediach społecznościowych
Zapewniamy przyciski do łatwego udostępniania naszych postów w popularnych sieciach społecznościowych. Przyciski te są niezbędne do udostępniania publikowanych przez nas materiałów. Mogą one gromadzić informacje statystyczne o użytkownikach Witryny, takie jak strona internetowa, z której użytkownik wszedł na naszą Witrynę, kraj, w którym się znajduje, język, zachowanie online, używana przeglądarka, sieć itp. Informacje te nie obejmują danych osobowych i nie można na ich podstawie zidentyfikować użytkownika.
Korzystanie z plików cookie i innych technologii śledzenia
Używamy plików cookie do zbierania pewnych informacji od wszystkich Użytkowników, w tym niezarejestrowanych odwiedzających Witrynę, którzy nie korzystają ze świadczonych przez nas usług. Pliki cookie to szereg danych, które nasz system wysyła do komputera użytkownika, a następnie wykorzystuje do identyfikacji komputera użytkownika po powrocie na Stronę.
Pliki cookie dostarczają informacji na temat korzystania z Serwisu przez użytkownika oraz danych użytkownika, które możemy wykorzystać w celu spersonalizowania doświadczeń użytkownika, a także śledzenia wzorców ruchu użytkowników. Na przykład, gdy użytkownik powraca do Witryny, pliki cookie identyfikują go i skłaniają Witrynę do wprowadzenia nazwy użytkownika (bez hasła) w celu ułatwienia dostępu do konta. Pliki cookie pozwalają nam również przypominać użytkownikowi o jego wcześniejszych działaniach oraz oferować podobne usługi i wydarzenia. Używamy również informacji zebranych za pomocą plików cookie do opracowywania analiz statystycznych dotyczących korzystania z Serwisu, takich jak czas spędzany przez Użytkowników w Serwisie i najczęściej odwiedzane przez nich strony. Te zbiorcze statystyki nie obejmują informacji umożliwiających identyfikację użytkownika.
Ochrona danych osobowych
Zapewniamy bezpieczeństwo przesyłanych nam danych za pomocą standardowych procedur fizycznych, elektronicznych i zarządczych. W stosownych przypadkach stosujemy szyfrowanie SSL w celu zwiększenia bezpieczeństwa transmisji danych wrażliwych. Wewnętrznie dane są przechowywane na kontrolowanych serwerach z ograniczonym dostępem. Dane użytkownika mogą być przechowywane i przetwarzane w określonych lokalizacjach, w których się znajdujemy, w ścisłej zgodności z obowiązującymi przepisami dotyczącymi prywatności i poufności.
Udostępnianie danych osobowych stronom trzecim
NIE ujawniamy i NIE będziemy ujawniać danych osobowych użytkownika stronom trzecim.
Wyjątkiem jest sytuacja, w której ujawnienie jest wymagane przez prawo ze względu na istotny interes publiczny lub w celu ustanowienia, wykonania lub obrony praw w sądzie, np. gdy pewne informacje są przekazywane prawnikom, agencjom windykacyjnym, organom celnym lub innym organom rządowym lub organom ścigania w celu zajęcia się potencjalnymi naruszeniami, innymi naruszeniami umowy lub bezprawnym postępowaniem. Możemy również ujawniać informacje zgodnie z wymogami nakazu sądowego lub innego prawa lub w celu zapobieżenia możliwym szkodom dla osób lub mienia.
Łącza do stron internetowych osób trzecich
Usługa, a także materiały stron trzecich, które są publikowane w Witrynie, zawierają łącza do innych stron elektronicznych („Strony Elektroniczne Stron Trzecich”) i mogą umożliwiać ich odwiedzanie. Jeśli użytkownik zdecyduje się odwiedzić którąkolwiek z tych stron osób trzecich poprzez „kliknięcie” łącza lub przejście do strony osoby trzeciej, zostanie przekierowany na stronę odpowiedniej osoby trzeciej. Fakt, że udostępniamy łącze do strony elektronicznej za pośrednictwem Usługi lub oferujemy użytkownikowi możliwość interakcji z osobą trzecią lub przekazania jej danych osobowych, nie stanowi gwarancji, zgody ani oświadczenia o naszym powiązaniu z daną osobą trzecią i nie powinien być interpretowany jako zgoda na jej politykę i praktyki w zakresie prywatności i bezpieczeństwa informacji.
Dostęp i poprawianie danych osobowych
Użytkownik może uzyskać dostęp do swoich Danych Osobowych, poprawiać je, zmieniać lub usuwać, przesyłając wniosek na adres support@ancapist.eu.
Będziemy przechowywać dane użytkownika tak długo, jak będzie to konieczne do świadczenia naszych usług lub tak długo, jak będzie to wymagane przez prawo. Następnie dane użytkownika zostaną usunięte.
Prawa użytkownika w zakresie ochrony danych
Zgodnie z ogólnym rozporządzeniem o ochronie danych (RODO) użytkownikowi przysługują następujące prawa:
– Prawo dostępu;
– Prawo do sprostowania danych;
– Prawo do usunięcia danych (prawo do bycia zapomnianym);
– Prawo do ograniczenia przetwarzania;
– Prawo do przenoszenia danych;
– Prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania;
– prawo do wycofania zgody w dowolnym momencie.
Prawo dostępu
Użytkownik ma prawo dostępu do swoich danych osobowych przechowywanych na jego temat; ma również prawo zażądać kopii przetwarzanych danych osobowych.
Prawo do sprostowania
Użytkownik ma prawo zażądać sprostowania błędnych, niedokładnych lub niekompletnych danych osobowych;
W zależności od celów przetwarzania użytkownik może mieć prawo do uzupełnienia niekompletnych danych osobowych, w tym poprzez złożenie dodatkowego oświadczenia.
Prawo do usunięcia danych (prawo do bycia zapomnianym)
Użytkownik ma prawo do usunięcia danych osobowych, gdy nie są one już potrzebne lub gdy ich przetwarzanie jest niezgodne z prawem.
Należy pamiętać, że art. 17 RODO określa przypadki, w których jesteśmy zobowiązani do usunięcia danych. W niektórych przypadkach będziemy musieli zachować dane użytkownika, nawet jeśli ich usunięcie jest wymagane /na przykład w celu spełnienia obowiązku prawnego, który wymaga przetwarzania zgodnie z prawem UE lub bułgarskim/.
Prawo do ograniczenia przetwarzania
W pewnych okolicznościach użytkownik może mieć prawo zażądać od nas ograniczenia przetwarzania jego danych osobowych. Na przykład użytkownik może skorzystać z tego prawa, gdy nie potrzebujemy już jego danych osobowych do celów przetwarzania, ale jednocześnie musimy je przechowywać w naszych systemach, abyśmy mogli z nich korzystać w sytuacjach takich jak wykonywanie praw lub obrona roszczeń prawnych.
Prawo do przenoszenia danych
W pewnych okolicznościach użytkownik może mieć prawo do otrzymania danych osobowych, które nam przekazał, w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym i nadającym się do odczytu maszynowego formacie (tj. w formie cyfrowej) oraz może mieć prawo do żądania przekazania tych danych innej osobie bez przeszkód z naszej strony, jeśli takie przekazanie jest technicznie wykonalne.
Prawo do sprzeciwu
W pewnych okolicznościach użytkownik może mieć prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania jego danych osobowych, a my możemy być zobowiązani do nieprzetwarzania tych danych w przyszłości. Użytkownik może skorzystać z tego prawa na przykład w przypadku, gdy wykorzystujemy jego adres e-mail do celów marketingu bezpośredniego – w takim przypadku, po wyrażeniu sprzeciwu, nie będziemy już mogli wysyłać mu materiałów marketingowych.
Prawo do wycofania zgody
W przypadku, gdy przetwarzanie danych osobowych użytkownika odbywa się na podstawie jego zgody, użytkownik może wycofać swoją zgodę w dowolnym momencie bez podawania nam przyczyny. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania opartego na zgodzie przed jej wycofaniem.
Jak korzystać ze swoich praw
Aby skorzystać ze swoich praw, możesz skontaktować się z nami pod adresem support@ancapist.pl. Odpowiemy na Twoje żądania bez zbędnej zwłoki, najpóźniej w ciągu 1 miesiąca.
Pisemny wniosek na mocy niniejszej sekcji może zostać przesłany drogą elektroniczną i powinien zawierać:
– imię i nazwisko
– Adres e-mail, na który użytkownik jest zarejestrowany na swoim koncie osobistym (jego podanie nie jest wymagane, ale jest wysoce zalecane);
– Opis żądania
– Preferowaną formę komunikacji (np. pocztą tradycyjną lub elektroniczną);
– Podpis (w przypadku zgłoszenia w formie papierowej);
– Data złożenia wniosku;
– Adres do korespondencji;
– Pełnomocnictwo – jeśli wniosek jest składany w imieniu innej osoby.
Użytkownik może zostać poproszony o podanie informacji potwierdzających jego tożsamość (np. poprzez kliknięcie łącza potwierdzającego lub podanie kodu potwierdzającego) w celu skorzystania z przysługujących mu praw.
JAK ZABEZPIECZAMY DANE UŻYTKOWNIKA
Wszystkie dane osobowe użytkownika będą przesyłane za pośrednictwem protokołu SSL (secure socket layer) z zastosowaniem 128-bitowego szyfrowania (wysokiego) (RSA z szybkością transmisji danych 1024), a zatem nie będą mogły zostać niewłaściwie wykorzystane przez osoby trzecie.
Zmiana niniejszej polityki prywatności
Niniejsza Polityka Prywatności może zostać zmieniona jednostronnie przez nas, o czym powiadomimy wszystkich Użytkowników Serwisu.
Użytkownik zgadza się, że wszelkie zmiany lub modyfikacje niniejszej Polityki będą skuteczne w stosunku do niego po otrzymaniu od nas powiadomienia i o ile w ciągu 7 dni nie oświadczy, że je odrzuca.
Jeśli użytkownik nie wyrazi zgody na zmiany, może zaprzestać korzystania z Usługi.
Użytkownik zgadza się, że wszelkie powiadomienia od nas dotyczące modyfikacji niniejszej Polityki będą wysyłane na adres e-mail użytkownika użyty do rejestracji w Usłudze lub poprzez zamieszczenie w odpowiednim miejscu w Witrynie.
Data wejścia w życie: 25.02.2024.
Wydawnictwo Ancapist
W przypadku pytań prosimy o kontakt pod adresem: support@ancapist.pl
Ancapist 2025 © Wszelkie prawa zastrzeżone
Warunki ogólne
Ochrona danych osobowych
Polityka dotycząca plików cookie
Warunki zwrotu
Warunki ogólne
Ochrona danych osobowych
Polityka dotycząca plików cookie
Warunki zwrotu
Ancapist 2025 © Wszelkie prawa zastrzeżone
W przypadku pytań prosimy o kontakt pod adresem:
support@ancapist.pl